Hogyan tervezzünk emlékezetes pendrive-ot?

Az egyedi pendrive-ok a mai napi széles körben elterjedt reklámajándékok. Számos olyan előnyük van a többi reklámajándékkal szemben, amire nem is gondolnánk.

Tudtad, hogy a pendrive-ok nem, hogy kimennek a divatból, hanem inkább jönnek vissza? Érdekes eredményre jutottak egy átfogó tanulmányban a tengerentúlon. Az APEX Market Research beszámolója szerint 2019 és 2026 között 7,1%-os növekedés várható a pendrive-ok piacán. Tehát a DVD-k és CD-k kifutásával a teret főleg a pendrive fogja átvenni. Ez azt jelenti, hogy a pendrive-ok még jó pár évig velünk maradnak és kiváló reklámajándék lehetőséget biztosítanak egy tudatos és innovítv cég számára. A minőségi és ízléses reklámpendrive szinte minden célközönség számára kiváló döntés lehet. Amellett, hogy praktikusak, és az emberek a hétköznapok során is hasznukat tudják venni, folyamatos és diszkrét reklámfelületet biztosíthatnak az ajándékozó cégek számára. Az ügyfeleik garantáltan elégedettek lesznek amikor kézbe kapják a jól megtervezett és igényes reklámajándékjukat, egy pendrive-ot.

Na de, hogy tervezzünk olyan pendrive-ot, ami biztosan elnyeri majd az ügyfelek tetszését? Egy korábbi blogunkban már írtunk arról, hogy hogyan érdemes pendrive-ot választani, most pedig azt mutatjuk meg mire érdemes odafigyelni a pendrive tervezése közben.

Ha már elhatároztuk, hogy reklámpendrive-ot használunk a marketing kampányunkhoz vagy egyéb promóciós célra, akkor jön a következő lépés, hogy megfelelően megtervezzük magát az eszközt. Ehhez a folyamathoz több dolgot is érdemes figyelembe venni, a PendriveGuru csapat pedig bemutatja az összes lépést és szempontot, hogy a végén minden cég elégedetten távozzon az egyedi pendrive-ával.


1.lépés: Gondold át mi a célod és mekkora a költségvetésed

Nagyon fontos, hogy először tervezd meg, mire fogod használni a pendrive-ot, vagy milyen célt szolgál majd. Ez azt jelenti, hogy át kell gondolnod, hogy milyen típusú a vállalkozásod és hogy a meghajtókat elsősorban adatátvitelre vagy reklámcélra szeretnéd használni. Ezeket a szempontokat azért érdemes figyelembe venni a termék megrendelése előtt, mert ezek határozzák meg a megrendelt USB-meghajtók típusát, az egyedi pendrive kialakítását és a szükséges pendrive memória mennyiségét és az árát is.

A leggyakrabban pendrive-ot használó cégek:

  • Bankok
  • Műszaki, ipari cégek
  • Egészségügyi intézmények
  • Kis és Középvállalkozások
  • Szabadúszó vállalkozók
  • Fotográfusok
  • Kiadók

A leggyakoribb felhasználási területek:

  • Marketing célokra
  • Promóciós célokra
  • Információ átadására
  • Ajándékként
  • Kiállításokra és konferenciákra
  • Oktatásra

2. lépés: Mi kerüljön a pendrive-ra?

Figyelembe kell venni, hogy az általunk választott pendrive-on mekkora a rendelkezésre álló nyomtatható felület. Ez azért fontos, hogy a rákerülő minta mérete megfelelő legyen és természetesen jól olvasható is. A legtöbb pendrive-on 2 felület van, amit nyomtatni lehet, ezért érdemes átgondolni, hogy mik azok az információk, amik rákerülnek majd a pendrive-ra. Érdemes olyan adatokat rátervezni, amik hosszútávon helytállnak, hiszen a pendrive-ot jó esetben évekig használják majd az ügyelek. Éppen ezért a legjobb döntés a logó és a cégnév rátétele, valamint rövid hasznos adatok, mint például telefonszám, e-mail cím, weboldal elérhetősége. Ezek alapján az információk alapján évek múlva is könnyen felveszik a kapcsolatot a céggel az érdeklődők.


3.lépés: Szín és dizájn

Tudtad, hogy az emberek a logók vagy más márkajelképek megtekintése után az első 90 másodpercben tudat alatt már ítéletet alkotnak a cégéről. Ítéletük 62-90%-a kizárólag a színeken alapulnak, és az emberek 93%-a a színre helyezi a hangsúlyt a termék megvásárlásakor is. Mivel az emberek először a színt látják, győződj meg arról, hogy a Te márkádhoz tartozik, és nem téveszthető össze könnyen egy másikkal. Érdemes lehet tanulmányozni a színek mögött rejlő jelentést is, hogy milyen érzelmeket váltanak ki, hogy eldöntsd, melyiket használd a promóciós termékekhez. A formák tanulmányozásával ugyanezt teheted, mivel mind a formák, mind a színek univerzális jelentéssel bírnak. A színek egységessége több mint 80%-kal javítja a márka ismertségét. Érdemes tehát úgy felépíteni a pendrive dizájnját, hogy a színek a logóban és a szövegben is egységesek legyenek és egy kellemes összképet alkossanak a pendrive-al együtt.


4. lépés: Válaszd ki a kapacitást

Most, hogy eldöntöttük mire fogjuk használni a pendrive-ot és készen áll a dizájn is, érdemes átgondolni, hogy mégis mekkora kapacitású pendrive-ra van szüksége a cégnek. A választható kapacitások a legkisebbtől 1 GB-tól egészen a nagy tárhelyekig 256 GB-ig elérhetőek. A kapacitás igény sok mindentől függ, de leginkább a végfelhasználástól. Fontos eldönteni, hogy a pendrive-ra lesz-e adatfeltöltés, amennyiben lesz az letörölhető vagy letörölhetetlen lesz majd? Ha nincs adatfeltöltés a pendrive-ra, akkor a cég eldöntheti mekkora kapacitás fér bele a költségkeretébe. Amennyiben kerül adat a pendrive-ra, akkor fontos, hogy az adatmennyiséghez igazodva kell kapacitást választani. Ilyenkor dönthet úgy a cég, hogy hagy-e üres helyet a pendrive-on személyes felhasználásra, vagy a feltölteni kívánt adattal maximálisan kihasználja az eszköz kapacitását.


Ha végig haladsz ezen a 4 fontos lépesen, akkor garantáltan olyan pendrive-ot kapsz majd végeredményül, ami tökéletesen illeszkedik céged arculatához. Ha pedig elakadnál a tervezés során, akkor keress minket bizalommal és kollégáink a rendelkezésedre állnak minden kérdésben. Együtt ötletelünk és tervezünk veled, hogy biztosan azt kapd, ami az elképzelésedihez a legjobban igazodik.

Ha már elhatároztad, hogy egyedi pendrive-ot szeretnél használni, akkor már jó úton haladsz a sikeres marketing felé. Nézz körül webshopunkban és találd meg a leginkább hozzád illő pendrive-ot és kérd egyedi ajánlatodat még MA!

Iratkozz fel hírlevelünkre

Személy