Mi a remarketing és mire jó?

A remarketing az egyik legfontosabb eszköze annak, hogy meglévő márkánk ismeretségét elmélyítsük az emberek fejében. Mivel az emberek átlagosan naponta nagyjából 300 reklámmal találkoznak, nagyon nehéz elérni azt, hogy megjegyezzenek minket.

 Éppen ezért nagyon fontos a marketing szempontjából, hogy a potenciális célközönségünk többször találkozzon a reklámunkkal. Erre alkalmas az ismétlő reklám azaz remarketing.

Mi az a remarketing pontosan?

A remarketing az a folyamat amelynek keretein belül egy hirdetéssel megcélzod azokat az embereket akik korábban már jártak a weboldalon, esetleg eljutottak a kosárba tételig, de a végén elhagyták az oldalt és nem jött létre vásárlás. Egy embernek minimum 7 alkalommal kell találkozni egy céggel, mielőtt létre jönne a vásárlás, ezt segíti elő a remarketing is. Ez a folyamat igen költséges lehet egy kisvállalkozás számára, hogy újra és újra megjelenítse a hirdetését akár online, akár a rádióban vagy a tv-ben. De akkor mégis milyen olyan eszköz van, ami költséghatékony és elvégzi a remarketing funkciót? Erre kínál kis csapatunk egy megoldást ami nem mást mint a reklámtárgy. Szerintünk a remarketinget nem csak online lehet csinálni, hanem a valós térben is és erre nyújtanak lehetőséget a reklámajándékok.

Így lesz remarketing egy kulcstartóból

A reklámtárgyak olyan eszközök, amik a valós térben segítik azt, hogy a potenciális ügyfelek többször találkozzanak a márkánkkal. Segítségükkel könnyen tudunk tudat alatt beépülni az emberek fejébe. Egy kulcstartó példáján keresztül szeretnénk bemutatni, hogy hogyan is működik. Egy ingatlan iroda készített magának egyedi logós kulcstartókat és ezeket osztogatja a náluk érdeklődőknek, de nem vásárlóknak. Ezeket a kis tárgyakat hazaviszik a potenciális ügyfelek és ott lesz náluk a kulcscsomójukon. Naponta többször is látni fogják a cég logóját, eközben szép lassan elmélyül a márkaismertség. Így legközelebb, ha ingatlan irodát keresnek, már lesz a fejükben egy cég akit fel tudnak keresni. Ezzel fokozatosan tudjuk építeni a márkánkat és az ügyfelek elégedettségét is. Hiszen ki ne örülne egy igényes apró ajándéknak?

Mikor érdemes remarketinget alkalmazni?

Mi úgy gondoljuk, hogy ez bizonyos mértékig mindig érdemes alkalmazni ezt a technikát. Hiszen fontos, hogy azokat is emlékeztessük cégünkre akik egyszer már vásároltak tőlünk, mert aki egyszer megbízott bennünk az máskor is megfog. De ehhez fontos az ügyfél elégedettség növelése is. Ezt pedig könnyen lehet növelni szintén reklámajándékokkal. Megrendelések, vásárlások mellé lehet ajándékba adni apróságokat, ezeknek a meglepetéseknek minden megrendelő örülni fog és hosszútávon ránk emlékezteti majd őket.

Milyen tárgyat lehet remarketingre alkalmazni?

Szinte bármilyen tárgyat lehet ilyen célra alkalmazni. Könnyen lehet bármilyen cégspecifikus tárgy is. Mint például az említett ingatlanirodának a kulcstartó. De mivel a lehetőségek tárháza végtelen ezért bármilyen egyedi elképzelés megvalósítható. A lényeg hogy a reklámtárgy kiválasztásánál tegyük fel magunkban a kérdést, hogy mi milyen apróságnak örülnénk, ha ajándékot kapnánk egy cégtől? Ez a kérdés segíteni fog a lehető legjobb ajándékot megtalálni amivel tuti sikere lesz a vállalkozásunknak és működni fog vele a remarketingünk. Egy tipp tőlünk, az okos eszközök mindig beválnak, legyen az fülhallgató, hangszóró vagy egy különleges telefontöltő.

Összefoglaló a remarketing szerepéről

Ez a marketing stratégia az egyik legjobban megtérülő stratégiák közé tartozik. Fokozatosan éri el hatását és csinál a potenciális vásárlókból ténylegesen vásárlókat. Fontos, hogy a remarketinget nem csak online tudjuk lefolytatni, hanem a valóságban is. Ehhez tökéletes eszközök a reklámtárgyak. Miért is? mert mindig ott tudunk lenni ügyfeleink keze ügyébe és nap, mint nap láthatják logónkat és ezáltal emlékezni fognak ránk.

Ha felkeltettük érdeklődésed és beszereznél pár remarketingre alkalmas reklámtárgyat akkor nézz körül nálunk vagy érdeklődj az info@pendriveguru.hu email címen.