Miért érdemes reklám termékeket használni? Íme 5 ok!

A reklámajándékokat manapság senkinek sem kell bemutatni. Hatalmas piaci kereslet van rájuk, ami nem is véletlen, mert rengeteg lehetőséget rejtenek magukban. Mégis sok cég óckodik a használatuktól és félnek, hogy nem hozzák vissza majd az árukat

 A soron következő blogunkban elhoztunk 5 okot, amiért mi úgy gondoljuk, hogy érdemes belevágni a promóciós tárgyak használatába.

Az elmúlt években a reklámajándékokra megnőtt a kereslet. Egyre több cég ismeri fel a lehetőséget ezekben a tárgyakban. Sokoldalú felhasználásának köszönhetően sikerük töretlen a reklámajándékoknak. Többek között segítenek kapcsolatokat építeni, bevonzani a potenciális ügyfeleket és növelni a meglévőknek a hűségét. Sokszor még verseny előnyt is biztosítanak a versenytársakkal szemben.


Felmérések bizonyítják!

Mint oly sok mindenről, így a reklámajándékokról is készült már számtalan felmérés, ami a pozitív hatásukat igazolja. Egy külföldi felmérésben megkérdezett embereknek több, mint a 80%-a mondta azt, hogy szereti a reklámajándékokat, feltéve, ha azok hasznosak. Ráadásul az is kiderült a felmérésből, hogy szívesen is tartják meg ezeket a promóciós termékeket az emberek. A legtöbb ilyen ajándékot 8 hónapnál tovább őrzik meg.

 Ezen kívül van egy nagy előnyük a hagyományos reklámokkal szemben ezeknek a tárgyaknak. A reklámajándékok könnyebben hagynak nyomot az emberekben és könnyebben idézik fel azokat a cégeket, akiktől kapták, mintha csak egy reklámot láttak volna a tv-ben.

5 ok amiért megéri használni a reklámajándékokat

1.Folyamatos márka építés

 Az felhasználók számtalan márkával és reklámmal találkoznak nap, mint nap az interneten és a tv-ben is. Nem csoda, hogy manapság az emberek egyre érzéketlenebbek a reklámokra és nehezebb megragadni a figyelmüket. A reklámajándékok pedig éppen ezt segítik elő. Sokkal mélyebb nyomot hagy bennük egy-egy ilyen apróság. Gyakran maguknál is tartják, és naponta találkoznak majd a termékkel és a cég logójával és ezáltal egy pozitív márkakép alakul ki az emberek fejében.


2.Növeli az eladásokat

Amellett, hogy rendszeresen találkoznak a cég márkájával a reklám termékeknek más pozitívuma is van a tárgyaknak. Egy külföldi oldal felmérése szerint azok az emberek, akik kaptak promóciós ajándékot egy cégtől 85%-al nagyobb eséllyel lesznek később aktív vásárlói a cégnek. A hatékony eredmények elérése érdekében érdemes megvizsgálni a potenciális célcsoportot, hogy a számukra legmegfelelőbb ajándékot adhassuk.

3.Könnyen alakíthatóak a cégekhez

Nem számít, hogy mekkora egy cég költségvetése vagy épp milyen elképzelései vannak, mert több, mint 6000 termék közül tud választani. Az olcsó ár-érték aránytól a prémium márkás termékekig. A legjobb pedig az, hogy szinte minden termék egytől-egyig személyre szabható.

4. Márkahűséget épít

A reklámajándékok személyes kapcsolatokat építenek ki a cég és az ügyfél között. Az emberek nagyrésze jobban kötődik egy olyan céghez, amelytől előzetesen ajándékot kapott. Ha egy cég ajándékot ad a potenciális ügyfeleknek, akkor már azelőtt törődik velük mielőtt az emberek vásároltak volna náluk. Ez egyfajta bizalmat alakít ki és növeli a vállalkozás jó hírnevét. Ezen kívül a legtöbb ember úgy gondolja, hogy a promóciós tárgyak minősége nagyban tükrözi a cég minőségét is.


5. Mindenki szereti az ingyen ajándékokat

Ez a tény már önmagában sokat elmond. Mivel ténylegesen az emberek nagy része szereti, ha valamint ingyen kap és szeretik, ha az adott tárgy hasznos. Éppen emiatt könnyen meggyőzhetők az emberek egy hasznos ajándékkal. Az ajándékozott személy már egyből pozitív képet alkot a vállalkozásról és nagy valószínűséggel adja majd tovább a kellemes tapasztalatát ismerőseinek is.

Összegzés

A fenti 5 ok ismeretében el lehet mondani, hogy manapság minden cég számára elengedhetetlen a reklámajándékok használata. Segít kitűnni a versenytársak közül, segít az ügyfél szerzésben és számos más dologban. De leginkább abban, hogy a jövőbeli ügyfelek fejében egy pozitív attitűd legyen a cégről. A felmérések nem tévednek, az emberek szeretik az ingyenes dolgokat és szeretnek hasznos promó tárgyakat kapni. Tehát miért ne próbálhatná ki minden cég ezt a reklám stratégiát, egy következő rendezvényen, kiállításon vagy más alkalmon?

 Ha felkeltettük érdeklődésed és segítségre van szükséged a tervezésben, vagy akár a termék kiválasztásában, vedd fel velünk a kapcsolatot, és csapatunk mindenben segít!

Nézz szét nálunk!