Elindult a kiállítás szezon-Mit vigyél magaddal?

Cégtulajdonosok és vállalkozók figyelem! Elstartolt az idei évi kiállítás szezon. Szerencsére idén a koronavírus miatt életbe lépő korlátozások sem szabnak határt ezeknek a rendezvényeknek és minél több alkalommal megrendezésre kerülhetnek.

A tavalyi évben sajnos számos szakmai kiállítás és rendezvény maradt el teljesen, vagy online rendezték meg. Így sokkal nehezebb volt a vállalkozásoknak új ismereteket bővíteni és új partnerekre szert tenni. De idén ennek reméljük vége és mindenki újult erővel tud készülni az eseményekre. Emiatt is gondoltuk úgy, hogy összeszedünk pár hasznos tippet és ötletet, hogy egy kiállításra milyen reklámajándékokat érdemes magaddal vinni, ha még inkább promotálni szeretnéd a céged!

Miért fontos reklámajándékot vinni? 

Saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy a promóciós ajándékoknak mekkora ereje van egy ilyen rendezvényen. Csináltunk egy olyan tesztet, amelynek során egy ilyen eseményen egyik nap nem osztogattunk ajándéktárgyakat a következő napon pedig igen. Meglepődve tapasztaltuk, hogy mennyivel nagyobb közönséget tudtunk a standhoz vonzani akkor, amikor szóróajándékot adtunk az érdeklődőknek. Az odavonzott emberekből pedig később nagy eséllyel ügyfeleink lettek. Egy ilyen teszt is elég volt ahhoz, hogy levonjuk a következtetést, hogy a reklámajándékoknak mekkora keresete van. Segítenek abban, hogy könnyebben vonzunk embereket a standunkhoz és egy kezdő bizalmat építsünk ki az ajándék segítségével. Tehát a reklámajándékot felfoghatjuk egyfajta befektetésként is, hiszen a későbbiekben potenciális ügyfeleket nyerhetünk a segítségükkel. 


Milyen a jó reklámajándék? 

A jó reklámajándék a cég arculatának a részévé válhat, egy olyan eleme lehet aminek a segítségével ügyfeleket tud szerezni az ember. A jó reklámajándék ismerteti a céget és megalapozhatja a hírnevet. Ami pedig talán a legfontosabb, hogy egy reklámajándéknak legyen haszna. Hiszen amint azt már többször hangoztattuk az ilyen ajándékokat ritkán tartják meg az emberek, azonban ha azt szeretnénk, hogy cégünk logója sokáig ott legyen az emberek kezében akkor érdemes a hétköznapokban is használható reklámtárgyat osztogatni. Egy vállalkozás promóciós ajándéka sok mindent elárulhat az adott cégről. Éppen ezért is lényeges szempont jól kiválasztani a megfelelő ajándéktárgyat. Érdemes tehát olyat választani ami jelképezheti a céget és illik a brandbe. Például egy ingatlan irodának érdemes lehet kulcstartókat osztogatni a jövőbeli ingatlan tulajdonosok számára vagy egy autó szerviznek gumiabroncs alakú pendrive-ot.  


Milyen termékeket érdemes vinni egy kiállításra?

Mielőtt termék ajánlóba kezdenénk, fontos leszögezni, hogy ezeknek a tárgyaknak akkor van a legnagyobb sikere, ha minél egyedibbek és minél inkább a cég sajátosságaihoz van igazítva a kínálatuk. Szinte bármilyen terméknek lehet sikere, ha ajándékba adjuk. De a legnagyobb sikert azok a tárgyak aratják amik ténylegesen hasznosak. Ilyenek például az okos eszközök, mint a Bluetoothos fülhallgatókhangszórók vagy vezeték nélküli töltők. Ezek az eszközök nem csak hasznosak, de minőségi ajándékok is. Ezen kívül még mindig sikeresek a hétköznapi apróságok is, mint a kulcstartók, tollak, pendrive-ok. Ezeket a tárgyakat is használjuk a mindennapjaink során és mindig jól jönnek, éppen ezért alkalmasak szóró ajándéknak. Nagy tételben jó ár-érték arányban elkészíthetőek, és sikeresek. Bónusztippként pedig ajánljuk a névjegykártya pendrive-okat, amivel kicsit fellehet dobni az unalmas névjegykártyákat. A reklámajándékok változatossága kimeríthetetlen, hiszen bármilyen tárgyból lehet reklámajándékot készíteni, csak egy jó design és egy logó kell rá. 


Ha felkeltettük az érdeklődésed nézz szét nálunk és kérd expressz ajánlatainkathogy minél előbb csatlakozhass a büszke reklámajándék tulajdonos cégek közé.

Iratkozz fel hírlevelünkre

Személy