Itt az őszi kiállítás szezon!

Elstartolt az őszi kiállítási szezon, termékeinkkel többek között az Arrabona Állásbörzén is találkozhattok Győrben. A kiállítások jó lehetőségek, mivel több céggel ismerkedhetsz meg személyesen.


Elstartolt az őszi kiállítási szezon, termékeinkkel többek között az Arrabona Állásbörzén is találkozhattok Győrben.

A kiállítások jó lehetőségek, mivel több mint 40 céggel ismerkedhetsz meg személyesen, benyomást kaphatsz a partnereidről és értékes információkhoz juthatsz. 

Ha neked is nehézséget okoz a standodhoz vonzani az érdeklődőket, érdemes megfontolni a promóciós ajándékok használatát. Az  ajándékoknak hatalmas ereje van egy kiállítás vagy rendezvény során. Egy  kiállításon kipróbáltuk az ajándékadás hatását, és meglepődtünk, mennyi embert csalt hozzánk, amikor szóróajándékot osztottunk. Az így bevonzott érdeklődőkből sokan ügyfelek lettek később, ami rámutatott a reklámajándékok pozitív hatására. 

 

Miben érdemes gondolkodni? Mik a legnépszerűbb reklámajándékok?

Köztük vannak a tech termékek, környezetbarát ajándékok és a mindennapi használatra alkalmas ajándékok.

Tech termékek, mint például logózott pendrive-ok és power bankok , általános cikkek, mint íróeszközök, táskák, kulacsok szintén hatékonyak. Környezetbarát ajándékok pozitív benyomást kelthetnek, mivel a környezetvédelem fontos téma.

 

Ha már próbáltad ezt, bizonyára tapasztalod, hogy nehéz kiszámolni, mennyi reklámajándékot vigyél magaddal. Ennek megkönnyítésére mutatunk most pár tippet.


1. Ismerd meg a célcsoportot és érdeklődési területeiket. Kik lesznek az expón jelen lévő látogatók és milyen érdeklődési területeik vannak?

2. Határozd meg a költési keretet. Mennyi pénzt szánsz reklámajándékokra?

3. Válassz releváns ajándékokat. Melyek relevánsak a célcsoport számára  és melyek képviselik márkaüzenetedet?

4. Döntsd el az ajándékok méretét és értékét. Alapajándék, amit minden látogatónak adhatsz, vagy prémium ajándék, amit üzleti kapcsolatoknak szánhatsz?

5. Vizsgáld meg az előző éves tapasztalataidat. Mennyi ajándékot osztottál ki az előző években, és milyen hatást értél el velük?

6. Becsüld meg a várható látogatószámot és ennek megfelelően tervezd az elosztást. Próbáld felmérni a kiállítás népszerűségét, előző éves statisztikákat, stb.

7. Ellenőrizd az expó szabályait az ajándékok mennyiségére és típusára vonatkozóan. Nincs olyan szabály, ami korlátozza az ajándékok mennyiségét vagy típusát?

8. Légy rugalmas és alkalmazkodj az esetleges változásokhoz az expó során.

 

 

Szeretnél cégedre szabott ötleteket kapni? Keresd lelkes csapatunkat!

 

 

Iratkozz fel hírlevelünkre

Személy